Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74179696
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal -> Intrebari adresate Primarului -> Intrebari adresate Primarului

Întrebări
Intrebarea nr. 1807 din data: 10-10-2007 pusa de Carmen Uysal :
·  Buna ziua! Ma numesc Carmen si doresc sa va adresez urmatoarele intrebari. Sunt casatorita in Turcia cu un cetatean turc din anul 2005, dar nu mi-am schimbat documentele in România, figurand tot cu numele dianintea casatoriei. Doresc sa stiu unde se poate face transcrierea acestor documete (doar in Bucuresti sau si in localitatea unde ai domiciliul) si daca este posibil ca sotul meu sa obtina o carte de identitate sau un document asemanator care sa-i permita sa intre in tara fara viza si sa stea o preioada mai lunga. Va multumesc!

Intrebarea nr. 1806 din data: 08-10-2007 pusa de Piet Henckens :
·  Dear Mr. Mayor, From our village in belgium we come to support the TB section of the municipal hospital in Arad for 17 years now. During the last months we hear the story that before 2009 there will be build a whole new hospital in Arad. Is this story true ? What are the plans with the TB section at that time ? Piet Henckens Glabbeek Belgium

Intrebarea nr. 1799 din data: 03-10-2007 pusa de gabriela :
·  Doresc sa aflu cand se vor parcela toate terenurile ce trebuiesc retrocedate!!!!!!!!!!!!!Am depus deja cateva cereri si nu am primit nici un raspuns!!!!!!!!!!! multumesc

Intrebarea nr. 1797 din data: 03-10-2007 pusa de Albert Dobai :
·  Atunci cand s-au facut blocurile ANL si s-au impartit, de ce nu s-a facut corect impartirea apartamentelor cum se cuvenea celor care au avut nevoie, cum ar fii fost persoane cu cu handicap care chiar au nevoie de o locuinta? De ce nu se fac repartitiile pe categorii un bloc pentru persoane cu handicap unul pentru cei de la casa de copii si restul tinerilor? La anul sau cand se vor da locuinte ANL tot cei care nu au probleme vor primi locuinte ANL asa cum s-a facut pana acum? LA intrebarea asta astept un raspuns favorabil.

Intrebarea nr. 1796 din data: 03-10-2007 pusa de Albert Dobai :
·  Anul aceasta se voraloca buget pentru ajutorul de incalzire termica, cum s-a facut si anul trecut? Daca da din ce data trebuie depuse cererile pentru a beneficia de ajutor pentru incalzire?



Răspunsuri
Intrebarea nr. 1807 din data: 10-10-2007 pusa de Carmen Uysal :
·  Buna ziua! Ma numesc Carmen si doresc sa va adresez urmatoarele intrebari. Sunt casatorita in Turcia cu un cetatean turc din anul 2005, dar nu mi-am schimbat documentele in România, figurand tot cu numele dianintea casatoriei. Doresc sa stiu unde se poate face transcrierea acestor documete (doar in Bucuresti sau si in localitatea unde ai domiciliul) si daca este posibil ca sotul meu sa obtina o carte de identitate sau un document asemanator care sa-i permita sa intre in tara fara viza si sa stea o preioada mai lunga. Va multumesc!
Raspuns din data de 19-10-2007 :
Stimata Doamna,
Urmare intrebarilor dumneavoastra, va raspundem urmatoarele:
Transcrierea Certificatului de Casatorie se face la Primaria de domiciliu a sotiei.
Acte:
-Certificat de Casatorie(Livret de familie)
-Certificat de schimbare a numelui, in urma casatoriei(daca nu reiese din Livretul de familie) sau declaratia notariala cu numele dupa casatorie-din partea sotiei.
-xerocopii buletin si certificat de nastere-sotie
-Procura pentru transcrierea casatoriei in Romania (daca cererea nu se depune personal de catre sotie)
-Act de identitate imputernicit
-Traducere legalizata a actelor emise de autoritati straine.
Toate actele straine vor fi apostilate conform Conventiei de la Haga.
Pentru cea de a doua intrebare, se va consulta Biroul Straini din cadrul I.J.P.Arad-tel:207100.

Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 1806 din data: 08-10-2007 pusa de Piet Henckens :
·  Dear Mr. Mayor, From our village in belgium we come to support the TB section of the municipal hospital in Arad for 17 years now. During the last months we hear the story that before 2009 there will be build a whole new hospital in Arad. Is this story true ? What are the plans with the TB section at that time ? Piet Henckens Glabbeek Belgium
Raspuns din data de 09-11-2007 :
Dear Mr. Piet Heckens Glabeek

The situation of the TB hospital in Arad at this time is critical.
In some time the TB section has to evacuate the building first of all because of the new regulations concerning public health. According to that, all TB hospitals have to be located in an reserved non-populated area (the TB section in Arad stands now in the city center).
Also, the owner who reaquired the building from the Romanian State demanded the pernancy of his property .
At the moment, the Municipality of Arad is looking for a new location for this hospital, toghether with Public Heatlth Ministry.

Primaria Municipiului Arad
Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 1799 din data: 03-10-2007 pusa de gabriela :
·  Doresc sa aflu cand se vor parcela toate terenurile ce trebuiesc retrocedate!!!!!!!!!!!!!Am depus deja cateva cereri si nu am primit nici un raspuns!!!!!!!!!!! multumesc
Raspuns din data de 10-10-2007 :
Stimata Doamna,
Referitor la intrebarea dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Cererile pe care le-ati depus, au fost luate in evidenta. Numarul de dosare depuse in scopul mentionat de catre dumneavoastra, depaseste cifra de 2000 de bucati. Acestea se afla in lucru. In momentul cand se va parcurge si analiza dosarul depus de catre dumneavoastra pentru solutionare, vi se va aduce la cunostinta.

Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 1797 din data: 03-10-2007 pusa de Albert Dobai :
·  Atunci cand s-au facut blocurile ANL si s-au impartit, de ce nu s-a facut corect impartirea apartamentelor cum se cuvenea celor care au avut nevoie, cum ar fii fost persoane cu cu handicap care chiar au nevoie de o locuinta? De ce nu se fac repartitiile pe categorii un bloc pentru persoane cu handicap unul pentru cei de la casa de copii si restul tinerilor? La anul sau cand se vor da locuinte ANL tot cei care nu au probleme vor primi locuinte ANL asa cum s-a facut pana acum? LA intrebarea asta astept un raspuns favorabil.
Raspuns din data de 10-10-2007 :
Stimate Domnule,

Urmare sesizarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Conform H.G. nr.592/2006, care modifica si completeaza H.G. nr.962/2001, privind normele metodologice pentru punerea in aplicare a prevederilor Legii nr.152/1998, privind infiintarea ANL, art.14: "solicitarile(cererile)privind repartizarea de locuinte pentru tineri, destinate inchirierii, vor fi inregistrate in ordinea primirii acestora si vor fi analizate de comisii sociale care se vor constitui in acest scop, prin dispozitie a primarului”.
Stabilirea solicitantilor care au acces la locuinte si a ordinii de prioritate in solutionarea cererilor inregistrate, precum si repartizarea locuintelor pentru tineri, destinate inchirierii, se vor realiza in mod obligatoriu dupa criterii care vor respecta criteriile cadru cuprinse in anexa nr.11 din H.G. nr.592/2006 si vor fi adoptate cu avizul Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, de catre autoritatile administratiei publice locale, care preiau in administrare aceste locuinte.
Analizarea cererilor si stabilirea prioritatilor in solutionarea acestora, se fac anual, pana la sfarsitul lunii februarie a anului respectiv, luandu-se in considerare cererile depuse pana la sfarsitul anului precedent.
Lista de prioritati se intocmeste sau se reface anual, numai in cazul in care in unitatea administrativ-teritoriala urmeaza sa se finalizeze in anul respectiv si sa se repartizeze locuinte noi pentru tineri, destinate inchirierii.
Listele privind solicitantii care au acces la locuinte si cele cu privire la stabilirea ordinii de prioritate in solutionarea cererilor, criteriile care stau la baza stabilirii respectivelor liste precum si hotararile consiliilor locale prin care au fost aprobate, vor fi date publicitatii prin afisare intr-un loc accesibil publicului.

Criteriile cadru pentru stabilirea ordinii de prioritate in solutionarea cererilor de locuinte si in repartizarea locuintelor pentru tineri, destinate inchirierii :

a) Criterii de acces la locuinta:
-titularul cererii trebuie sa fie major, in varsta de pana la 35 de ani la data depunerii cererii si sa poata primi repartitie pentru locuinta in cel mult 12 luni de la implinirea acestei varste.
-titularul cererii si ceilalti membrii ai familiei sa nu detina si sa nu fi detinut o locuinta in proprietate.
-titularul cererii trebuie sa isi desfasoare activitatea in localitatea in care sunt amplasate locuintele.

b) Criterii de ierarhizare stabilite prin punctaj:
-situatia locativa
-starea civila
-starea de sanatate actuala
-vechimea cererii solicitantului
-nivelul de studii si pregatire profesionala
-situatii locative sau sociale deosebite

Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 1796 din data: 03-10-2007 pusa de Albert Dobai :
·  Anul aceasta se voraloca buget pentru ajutorul de incalzire termica, cum s-a facut si anul trecut? Daca da din ce data trebuie depuse cererile pentru a beneficia de ajutor pentru incalzire?
Raspuns din data de 19-10-2007 :
Stimate Domnule,
Urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:

Cererile pentru acordarea ajutorului pentru încălzire se vor ridica după data de 01.11.2007, de la furnizorii de energie.
Activitatea de preluare a cererilor se va desfășura în Municipiul Arad, în patru centre situate în patru cartiere diferite și care își vor desfășura activitatea zilnic între orele: 8.00-17.00 și sâmbăta între orele: 9.00-13.00
Cererile pentru acordarea de ajutoare pentru încălzirea locuinței cu lemne, cărbuni, combustibili petrolieri se vor prelua la centrele jos-menționate începând cu data de: 01.10.2007
Cererile pentru acordarea de ajutoare pentru încălzirea locuinței pe bază de energie termică sau gaze naturale se vor prelua la centrele jos-menționate începând cu data de: 01.11.2007

1)Centrul pentru acordarea ajutorului pentru încălzirea locuințelor NR.1
Locație – Arad, Str. Piața Plevnei nr.1
Cartiere arondate: Centru(B- dul Revoluției, de la P-ța Romană până la Gară și străzile adiacente) ,
Aradul Nou, Sânicolaul Mic, Subcetate, Mureșel, Grădiște, Cartierul Funcționarilor;

2)Centrul pentru acordarea ajutorului pentru încălzirea locuințelor NR.2
Locație – Arad, Micalaca, Bl. 108
Cartiere arondate: Micalaca(inclusiv zona III)

3)Centrul pentru acordarea ajutorului pentru încalzirea locuintelor NR.3
Locație – Arad, Calea Aurel Vlaicu, nr.227
Cartiere arondate: Șega, Gai, Bujac, Poltura

4)Centrul pentru acordarea ajutorului pentru încălzirea locuințelor NR.4
Locație – Arad, Str. Baladei(zona Confecții) Bl.5
Cartiere arondate: Pârneava, zona Confecții, Șega, Faleza Sud, Drăgășani, Cadaș

Mențiune:
Cererile pentru acordarea de ajutoare pentru încălzirea locuinței cu lemne, cărbuni, combustibili
petrolieri pentru Cartierul Șega, se vor prelua la centrul NR.4
Cererile pentru acordarea de ajutoare pentru încălzirea locuinței pe bază de energie termică sau
gaze naturale , pentru Cartierul Șega, se vor prelua la centrul NR.3

Formularul de cerere și declarația pe propria răspundere în vederea acordării ajutorului pentru încălzirea locuinței completat, vor fi însoțite de următoarele acte:
1)Acte de identitate pentru toți membrii familiei
a)Buletin de identitate sau Carte de identitate pentru cei peste 14 ani
b)Certificat de naștere pentru minorii sub 14 ani
2)Acte doveditoare de venituri:
a)adeverință salariu net, pentru luna anterioară depunerii cererii
b)cupon de pensie(orice fel de pensie)
c)cupon indemnizație șomaj sau venit lunar de completare
d)adeverință bursă elevi și studenți(se specifică felul bursei și cuantumul)
e)adeverință îndemnizații și stimulente pentru creșterea copilului până la vârsta de 2 sau 3 ani.
f)cupon alocații de stat pentru copii, de întreținere pentru minorii dați în plasament familial sau încredințați
g)copie după ultima factură (pentru cod abonat)
h)orice alt document care să dovedească veniturile lunare menționate în declarația de venituri punctul 1 cod 01-39 și punctul 2.

Centrul de Informare Cetățeni
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34
,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68
,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102
,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135,136
,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170
,171,172,173,174,175,176,177,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved